Victor's Blog

17 October 2008

Diari de la VisWeek (I)

Aquest post el vaig escriure ahir. Estava cansat i agobiat... no es nota? ;)

Bé, com que estic avorrit, i tinc una bona estona per ocupar, he pensat que podria començar escrivint una mica tot el que vaig fent. Com que vull seguir mantenint una mica el caràcter "internacional" d'aquest blog, em sembla que escriuré els posts d'opinió del que vaig veient en català, i els posts en relació a la conferència en anglès. Ni jo mateix se perquè escric amb anglès, però mira, així faig practicing. ;)

Ara mateix sóc a l'aeroport de Newark (NY). Són les 16:54 hora local, i les 22:54 hora catalana. He sortit de casa a les 6:30 del matí, així que la veritat és que estic força rebentat. I el més fotut és que el meu vol cap a Columbus (Ohio), va amb retràs... A un a vegades li sembla que USA és un país avançat en quant a tecnologia, transports, etc. Però òbviament, no és veritat. Aquí hi ha els mateixos retrassos que tenim nosaltres. :D Ja m'ho ha dit un operari d'aquí, "aquí els vols nacionals van fatal. A la mínima que passa algo hi ha retrassos!!". I "voila" (s'escriu així??), hora i mitja de retràs. 





Si que és cert que avui en dia és fàcil viatjar, però osti, si et pares a pensar... entre les dues hores abans que has d'arribar a l'aeroport per fer el check in i tota la pesca, el retràs pertinent que porta l'avió (el meu de BCN a NY també ha anat amb una hora de retràs!), les 8 horetes de viatge, amb àpats que van 100% a deshora de tots dos llocs (origen i destí!), les mil revisions de seguretat (només els ha faltat preguntar-me la meva talla de gallumbus), els retrassos a les connexions dels vols... Osti tu, com cansa això!!!

Pels que no ho sabieu, sóc a NY de camí a Ohio per assistir a la VisWeek'08, una conferència de Visualització de la Informació que de fet, engloba tres conferències: "Visualisation", "Visual Analytics (VAST)" i "Information Visualisation". Jo concretament participaré al col·loqui d'estudiants de doctorat, i presentaré a la sessió de posters de la VAST. A més, per fer aquest viatget més baratet, també sóc "burruntari"!!! Si, com als jocs olímpics però en versió conferència. En principi hauré de fer feines relacionades amb l'organització de la conferència com moure posters d'un lloc a l'altre, recollir les preentacions dels ponents, etc. En fi, qualsevol cosa que es necessiti. Suposo que serà una altra manera de relacionar-se amb la gent d'aquí, tot i que em tocarà currar!! Espero que no ens explotin massa!!!

Bueno tu, que ara m'estic adonant que estic escrivint un rollo bastant "heavy", així que vaig plegant. No se si tindrà massa sentit tot el que he dit, perquè no m'ho penso rellegir. ;) Ara ja són les 17:14 i encara em queden gairebé dues hores d'espera ("Expected departure time: 18:52"). Quin pal! De seguida que tingui conenxió penjaré aquest post.

Petons i abraçades a tothom des del futur país d'Obama(¿?)...

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home